Teenagers

6 februari 2013

Het is een feit, vanaf vandaag twee 'teenagers' in the house. Twee nog heel brave tieners moet ik er hier wel bij zeggen;-)
Cedric wordt dertien en is al een kop groter dan Charlotte!!  Maar we zullen moeten wachten tot vrijdag om te vieren want hij is op kamp met school deze week.  Hij is maandag naar Dwellingup vertrokken, anderhalf uur inlands rijden richting zuiden, voor een weekje kamperen in de bush. Tot dusver geen nieuws, goed nieuws.

Hij heeft de laatste weken ook niet stil gezeten, ook Cedric heeft nog veel plezier in zwemmen, surf life saving en Luca, hij maakt de meeste wandeling met haar, na mij;-)
Zijn beste vriend gaat van school veranderen volgende week, dat is wel weer even op de tanden bijten, hopelijk hebben ze nog een fijne tijd samen op kamp. Hij gaat wel niet weg uit Perth, dus met een beetje moeite kunnen ze nog wel eens afspreken.

Happy 13th Birthday Cedric!




met Ryan, zijn vriend die naar andere school gaat

Best Friends Forever

met zijn zus

zandsurfen


onze boeddhazoon

1 opmerking:

  1. Hoi Anouk en familie
    Bedankt voor uw berichtje op mijn blog. Jullie hebben er trouwens echt een mooie. Heel leuk om te lezen!
    Ik vertrek (eindelijk) zaterdag naar Sydney. Normaal gezien staat Perth niet op mijn plan. Ik ga enkel de Ootskust en een deel van de Zuidkust doen. Maar ik hou jullie gegevens zeker bij.
    Groetjes
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen