India

13 april 2012

Ik ben voor een weekje in New Delhi om er onze vrienden nog eens op te zoeken, zij gaan ook weg dit jaar. Via Bangkok ben ik hier gisterenmiddag aangekomen. Tot mijn grote verrassing, want ik dacht dat de chauffeur mij zou ophalen, stond Nathalie, met bloemenkrans en al, mij op te wachten!
Ik ben klaar voor een weekje bijpraten, shopping en chaos.



Mijn oude chauffeur,Ramlal, heeft intussen zijn eigen taxibedrijf opgezet en was heel blij om mij terug te zien en fier dat ik zijn eerste klant was:-) dat zou hem geluk brengen, ik hoop het voor hem.
Ramlal en zijn nieuwe auto

Ramlal
wie laat wie door?
Intussen thuis....




7 opmerkingen:

  1. geniet van je weekje zusje !! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai moet weer spannend geweest zijn, maar jij bent ne krak in plan trekken he Anouk!
    Wij wensen je chauffeur ook alle geluk toe met zijn nieuwe wagen,die zal zijn allereerste lieve gaste ook nooit meer vergeten denk ik!
    Nog een deugddoend weekend van ons!
    XX XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe was het om terug in Delhi te zijn??? Alles hetzelfde? Hopelijk heb je ervan genoten!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Namaste Anouk (en fam.)
    Ben je ook een kijkje gaan in resort Ariën? :-)
    Indië is in ons geheugen gegrift alsof het gisteren was...En hoe leuk om ook Ramlal te 'herkennen'.
    Geniet ervan! Shopping en chaos...ow yess indeed!!!

    PS Wat worden Charlotte en Cedric groot!
    Liefs,
    Sas & Gella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahum... een kijkje gaan NEMEN natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yes yes, als de mama van huis is, komt er lekkelll fast food op't tafel !!!
    lang leve de jammie burgers .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dianne Peersman23 mei 2012 om 01:50

    lees hier met een maand vertraging dat jij terug bent gegaan! Prachtig. Ons Anne-Sophie is in de paasvakantie teruggegaan, maar die is alleen moeten gaan. Geen spek voor mijnen bek, maar ik zat er dan ook 'maar' 4 jaar ipv 11. Plezant jullie zo te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen