Container

Op 10 augustus was het dan eindelijk zover, onze container uit India!! Hij was hier al een tijdje, maar omdat ons visa nog niet in orde was werd hij nog niet vrijgegeven, maar al bij al is dit zeer vlug gegaan. Twee stoere mannen helpen de hele dag om alles uit te pakken, de grotere stukken dan, ze nemen ook netjes het lege karton weer mee als ze klaar zijn. Ik waan mij direct terug in India, die geuren als je een doos openmaakt... die geur is iets wat voor altijd in m'n geheugen en mijn neus zal gegrift staan:-)
Bert ziet dat het goed is

of toch niet...

Al snel wordt duidelijk dat ik alles ga moeten wassen...en strijken, m'n Dobhi bij de hand zou handig zijn, maar ik laat mij niet kennen en vlieg erin. Het grote voordeel is dat we nog altijd geen internet, tv of salon hebben, ik moet wel vooruit, gezellig op de bank met een kop koffie is er nog niet bij, maar kijk er wel naar uit.  Eigenlijk geniet ik er wel van om alles terug zelf te doen en geen mensen om me heen.





  Buiten de tafel en een van de planters chairs is er gelukkig niks beschadigd. Hoe anders kunnen je meubels eruitzien in een ander huis, het lijkt wel of ze er niet in passen, dit is ook zo met onze grote Chinese kast, waar we zo'n 10 cm hebben moeten afzagen , anders kon ze niet staan, gelukkig is Bert heel handig in zulke dingen, wie onze kast nooit gezien heeft merkt niet eens het verschil. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten