nieuwe salon

5 november 2011

Joepie! Gisteren is onze nieuwe salon geleverd, het was alweer een tijdje geleden dat we die besteld hadden, ik wist bijna niet meer hoe ze eruit zag. Dat ze blauw was wist ik nog wel. Ze past wel mooi in onze 'moderne' living, iets groter dan ik had gedacht, het went vast wel.
Tapijt en salontafel uit India passen er nu wel niet meer bij... met abonnement van Ikea op zak ging ik dat eens vlug oplossen, Ikea ligt op vijf minuten rijden en spring hier elke week wel eens even binnen... spijtig niks gevonden voor nu. Maar ik heb wel een hele speciale stoel gevonden op mijn verdere zoektocht voor een tafeltje. Deze kon ik echt niet laten staan, ik vond hem wel iets hebben. Hij heet 'The great Wall ' genoemd naar de Chinese muur. Zou een perfecte troon voor Sinterklaas zijn.  Nu is het alleen nog wachten op de nieuwe tafel die uit Indonesië komt én op de bijhorende stoelen die dan weer uit China moeten komen. Er zouden problemen zijn met beide containers, wat precies werd niet gezegd, nieuwe leveringsdatum 15 november. Geduld oefenen is iets wat ik met de jaren geleerd heb;-)

Vanmiddag is er een grote Halloween party op school, ja ook hier ontsnappen we er niet aan:-) Cedric heeft zich opgegeven om gedurende 7 minuten in een 'Dunk Tank' te gaan zitten. Er is een stoel bevestigd boven een ton gevuld met water waar hij opzit, bedoeling is om naar het doel te gooien dat naast de tank hangt RAAK=DUIK
Fun, fun, fun! Daarna een disco dansavond, één voor Cedric en nog wat later op de avond die voor Charlotte.
Drukke dag voor Cedric die er nog een beetje slaperig bijloopt na het kamp, hij zat inderdaad helemaal onder de modder, niet veel geslapen wegens te warm, hij vond het wel ok, maar straffe verhalen heb ik nog niet gehoord...maar die zijn misschien ook wel niet echt voor mij bedoeld.

1 opmerking:

  1. mannekes, een maand geleden sinds ik de blog heb geopend. Anouk, chapeau! Je houdt dat heel goed vol. Ben benieuwd hoe lang nog... Alles lijkt prima in orde te zijn down under! Hier vallen de bladeren eindelijk van de bomen: de winter komt er aan. Tijd dus ook om het bos op te kuisen en te stoken! Tuur heeft vanavond première met het toneel van de Bertleysenkring in Balen (kijk maar eens naar de site), Stan zit op weekend met de scouts van het district: hij kan het toch niet laten en ons Marie zit met haar gasten op weekend. Wij gaan seffens een trappistje kraken en naar Kuifje kijken!
    Tot later

    BeantwoordenVerwijderen